dilluns, 18 de febrer del 2008

Algunes frases própies per recordar!

Desprès de qüasi mig segle mensual, torne a aparèixer darrera les lletres del bloc. Avui no tenia moltes ganes d'escriure i he decidit fer un recull de cites, frases o simplement parides que he escrit al llarg de la meua vida. Espere comentaris desprès de tants dies amb inactivitat. Salut!

"Tinc que confessar que em va parir la meua mare"

"Com deia el meu amic Grouxo Marx, perdoneu que no se m'aixeque"

"Jo moriré sense fills, com va morir el meu avi"

"No he vist en la puta vida a ningú del PP plorant"

"Vull que em faces l'amor a l'americana"

"Una vegada vaig sentir que hi habia un Dèu, desde llavors no he tornat a mirar el cel"

"Els meus millors amics están morts i mai els he conegut"

"Avui he torejat la vaca del cotxe del meu pare"

"L'únic rei intel·ligent que conec, és republicà"

"Jo i els capellans ens portem molt bé, tenim molt en comú, jo menteixo a les meues històries, i ells menteixen a les misses. Disculpeu-nos, és el nostre modus operandi"

"¿Si tot el món s'aturès què faries? Baixar-te els pantalons"

"El millor rock l'escriuen els poetes"

"Nomès per haber matat al rei dels poetes, els fatxes es mereixen el pitjor"

"He decidit no creure en Dèu. Però com ho perdona tot"

"Aquesta tarde li he posat una camisa de força a una mamella loca"

"Dèu va dir germans, però no va dir tontos"

"Estic fart de demanar perdó per no existir" (parrafrejant a Joan Fuster)

"L'únic Dèu que existeix és l'escriptor, ja que és l'únic que pot crear i manipular un món amb els seus habitants a voluntat"

"Em preguntes que ha de passar per a que cregue en Dèu? Creuré en ell quan em deixe un Ferrari a la porta de casa"

"Aquí jeu R.N.M. que va nàixer com va morir, sense que li demanessen permís"

4 comentaris:

Anònim ha dit...

eei

hi ha frases q son mlt bones! te u curres! jejej

x cert... io si q hai vist gent del PP plorar! jejej

i avore si escrivim mes.... ;)

en fin... dwwwwws

--> algu que t'astimaaa (des de la Sénia, muaaaks) <--

Anònim ha dit...

encara que he trobat algunes faltes d'ortografia jajaja (sas que sóc meticulosa en este tema)
les frases molen molt, m'ha agradat esta forma (dis-li com vulgues) de vere la vida.
Moles ec!
i aquí te dixa un comentari no firmat (per a què pensos) una dona de lletres (de les bones :D) de Freginals (independent sempre d'Ulldecona claro)


MUAAAAAAAAAAAA GUAPET!

Anònim ha dit...

S'ha escapat una paloma de la gàbia de Freginals!!! Sí, de les faltes he passat tota la vida i em moriré passant d'elles. Crec que l'important d'un text és que s'entengue i que ompligue al lector i tal. En fi, és la meua manera de ser. Gràcies per comentar!!!

Anònim ha dit...

jajajja nose si les frases son teves pero son la OSTIA

man agradat mol

au cuidat

Jordi
(del msn)